اقدامات واحد زیبا سازی شهرداری شاهدشهر

📣به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛
شهرداری شاهدشهر به منظور زیباسازی و بهسازی فضای شهری در جهت بالا بردن نشاط و شادابی شهروندان و ایجاد شهری زیبا و افزایش رفاه عمومی اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

📌بر اساس این گزارش واحد زیباسازی به سرپرستی حسین شریفی با توکل به خداوند منان و حمایت های شهردار و همفکری با مسئولین زیباسازی شهرداریهای همجوار ، بر آن داشت با تشکیل کارگروهی درکارگاه زیباسازی در راستای حفظ و برقراری امنیت و ارتقا سلامت شهری و شهروندان اقدام به ساخت المان های شهری ، مبلمان شهری ، تعمیر و تعویض وسایل ورزشی در پارک ها ، رنگ آمیزی جداول ، دیوارنویسی ، نور پردازی و ... نموده است .

شایان ذکر است مسئول زیباسازی شهرداری با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت های برنامه ریزی شده طی زمان بندی مشخص در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است گام مهمی در جلب رضایت شهروندان برداشته باشد تا در آینده ای نزدیک شهری زیبا و پویا داشته باشیم .

⭕️اهم اقدامات واحد زیباسازی شهرداری شاهدشهر در طول سه ماه گذشته؛
زیبائی شهر یکی از ملزومات اجتناب ناپذیر شهرهای امروزی بوده و هرچه روند ماشینی شدن در شهرها رو به فزونی می گذارد ضرورت وجود زیبائی در شهر برای همه، خصوصاً شهروندان آن ، بیشتر احساس می شود . « تعویض تابلوی معابر - تعمیر و نصب تابلوی ورودی شهر ، پارکها و اماکن ورزشی - جوشكاري و تعويض چرخ سطل های زباله - احداث و تعمیر پل های فلزی معابر- نصب تابلو مزین به نام شهداء درکوچه ها - طراحی و نقاشی در جهت از بین بردن چهره زشت دیوارها - تعمیر ست های ورزشی پارک 22 بهمن - ساخت نیمکت - آلاچیق - پایه چراغ و پایه پرچم ، جوشکاری و نصب حفاظ برای امنیت فرهنگسرای شاهد و ساخت درب آهنی جنب آسانسور ساختمان شهرداری » را در برنامه کاری خود داشته است .

9:30/10 آبان 1399/شنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics