برگزاری همایش گام دوم انقلاب و جوانان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر همايش گام دوم انقلاب و جوانان صبح امروز در سالن همايش شهرداري با حضور سردار الله كرم فرمانده سال هاي دفاع مقدس،سرهنگ اللهياري فرمانده سپاه شهرستان شهريار،امام جمعه صباشهر حاج آقا زرينه،فرماندهان پايگاه مقاومت بسيج شاهد شهر و صباشهر ،رئيس اداره كميته امداد،شهردار و معاونين و جمعي خانواده ها و دانشجويان تحت پوشش كميته امداد برگزار شد.
در اين مراسم مهندس سلماني ضمن خير مقدم به حاضرين و تبريك به مناسبت يوم الله دهه مبارك فجر تشريح كرد: بالاترين سرمايه در نظام مقدس انقلاب اسلامي نيروي انساني است انقلابي با رهبري و هدايت امام خميني (ره) و در ادامه رهبري هوشمندانه مقام معظم رهبري را داريم که بايستي گوش به فرمان ولايت بوده و ولايت پذير باشيم.
شهردار شاهد شهر در ادامه افزود:ما در كميته امداد مثل باقي ادارات بايد از ظرفيت ها به صورت بهينه استفاده كنيم تا خدمات دهي بهتري به افراد داخل سازمان داشته باشيم و همچنين از مشاركت دانشجويان نيز مي توان در جهت پيشرفت استفاده نمود.
مهندس سلماني در خاتمه تاكيد كرد:بايستي در گام دوم انقلاب با شتاب بيشتري حركت كنيم.
همچنين در اين مراسم از دو مادر سرپرست خانوار تحت پوشش به دليل تربيت فرزندان پرتلاش و دانشجوي دكتراي دانشگاه ملي تقدير به عمل آمد و نيز گروه سرود نوجوانان چند قطعه اجرا كردند.
20:51/16 بهمن 1398/چهارشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics