باجه سیار شعبه بانک شهر با عنوان شهرنت در شهرداری شاهدشهر جانمایی و فعال شد.


با رایزنی های انجام شده از سوی شهردار شاهدشهر و مسئولان بانک شهر، باجه سیار شعبه بانک شهر با عنوان شهرنت در شهرداری شاهدشهر جانمایی و فعال شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهدشهر ؛ سلمانی شهردار شاهدشهر با اشاره به این خبر گفت: در راستای تحقق فرهنگ شهروند الکترونیک در شهر شاهدشهر و ارائه خدمات بانگی مناسب به متقاضیان، رایزنی های لازم با مسئولان بانک شهر انجام شد و اقدامات لازم جهت استقرار شهر نت صورت گرفت.
سلمانی همچنین اظهار داشت: به منظور فراهم شدن فضای مناسب برای فعالیت شهر نت ، فضایی از محوطه شهرداری  از سوی معاونت فنی و عمران شهرداری ساخته و تجهیز شده است و برای استقرار  دستگاه های خودپرداز و دستگاه های ارائه دهنده خدمات بانکی به مسئولان بانک شهر تحویل داده شده است.
وی گفت: شهر نت  آماده ارائه خدمات بانکی پیشرفته به  مراجعه کنندگان است و اکنون شهرداری شاهدشهر به عنوان میزبان شهرنت اقدامات لازم را برای فعالیت باجه سیار بانک شهر انجام داده است و باتوجه به وعده مسئولان بانک شهر از ابتدای هفته آینده شاهد فعالیت خدمات الکترونیکی بانک شهر خواهیم بود.
سلمانی در پایان افزود: ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه الکترونیکی شهر فرصت خوبی برای تحقق فرهنگ شهروند الکترونیک است که کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و اتلاف وقت و افزایش میزان خدمات رسانی سریع و آسان به شهروندان بخشی از مزایای تحقق شهروند الکترونیک است

9:53/6 تیر 1399/جمعه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics