پيام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهدشهر به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)

متن پیام به شرح ذیل می باشد.
بیستم جمادی‌الثانی، سالروز ولادت بانوی بزرگواری است که سیره زندگی و رفتاری ایشان، الگویی بی‌بدیل در عرصه زندگی و حضور در جامعه تا دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی به وجود آورده است .
حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی شایسته زن مسلمان و اسوه و نماد پاکدامنی و وارستگی برای زنان ایرانی است و پیروی از سلوک و منش آن بزرگوار، همچون چراغی، روشنایی بخش مسیر زندگی است و مادامی که بتوانیم پیرو شایسته آن حضرت بوده و اندیشه های متعالی ایشان را در زندگی خود جاری کنیم، با قلبی آکنده از معنویت و اخلاص خواهیم توانست بر مشکلات فائق آئیم و آرزو می کنم همه ما توفیق آن را داشته باشیم در تمام شئون زندگی، ادامه دهنده طریق متعالی آن حضرت باشیم.
اینجانبان ضمن گراميداشت ميلاد فرخنده گوهر تابناك خاندان وحي كه بعنوان روز زن نامگذاري شده اين روز را خدمت تمامي ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت ، مادران شهرمان به ويژه بانوان محترمه همكار كه نقش بي بديل ایشان در انجام امور و تحقق اهداف عاليه شهرداری شاهدشهر همواره شايسته تقديراست ،  تبريك و تهنيت عرض می نماییم. سلامت و دوام توفيق تمامي همكاران خاصه خواهران گرانقدر را به بركت نام مقدس حضرت مرضيه طاهره (س) از پيشگاه خداوند سبحان آرزو مي نمايیم
21:36/26 بهمن 1398/شنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics