کاروان نشاط و سلامتی شهرداری شاهدشهر بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی با صلابت همیشگی برگزار شد

📣به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر :
 
" شادی و نشاط، بهره وری نیروی انسانی، موفقیت شغلی، رضایت شغلی کارکنان "
 
روز پنجشنبه 99/08/08 ساعت 5/30 صبح کاروان نشاط و سلامتی شهرداری شاهدشهر بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی با صلابت همیشگی برگزار شد .

📌هدف از بهداشت روانی ، حفظ سلامت روانی افراد از طریق پیشگیری از وقوع ناراحتی های روحی و ایجاد و تقویت زمینه های شادی و نشاط در افراد است . از طرفی ، تقویت باور های دینی و اعتقادات مذهبی عاملی اساسی برای پیشگیری از اختلالهای روانی یا کاهش اثر سوء آن در طول زندگی انسان به شمار می رود .

⭕️با توجه به چالش هایی که ادارات ، امروزه با آن مواجه هستند ، ایجاد یک اداره شاد یکی از نیازهای استراتژیک برای موفقیت در بلند مدت می باشد . شادی فعالیت افراد را بر می انگیزد و بر آگاهی آنان می افزاید و ایجاد آرامش خاطر و رضایت باطن در پیکره یک اداره ایجاد می نماید . با مطرح شدن روز افزون اهمیت نشاط در امر سلامت روان و خوشبختی و هم چنین تاثیر آن در تقویت قوای روانی برای مقابله با پیچیدگی ها و مشکلات دنیای امروز ، توجه و نظر محققان و اندیشمندان نسبت به آن تغییر کرده است . تحقیقات نشان داده که نشاط ، صرف نظر از چگونه بدست آوردن آن می تواند سلامت جسمانی را بهبود بخشد . افرادی که شاد هستند احساس امنیت بیشتری می کنند و آسان تر تصمیم می گیرند و همچنین دارای روحیه مشارکتی بیشتری هستند و نسبت به کسانی که با آنها کار و زندگی می کنند ، احساس رضایت بیشتری می کنند . بطور کلی می توان گفت : نقش مدیران در ایجاد محیط کار شاد ، تاثیر شادی کارکنان در موفقیت شغلی و رضایت مندی آنان و هم چنین نقش شادی کارکنان در افزایش بهره وری سه رکن اصلی یک اداره پویا می باشد . 

➕در همین راستا طبق روال هفتگی ، همایش پیاده روی به سمت تپه شهدایی گمنام شهر پرند و برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا در آن مکان مقدس و معنوی روح تازه ای بر کالبد عاشقان اباعبدالله حسین (ع) دمید .
8:0/8 آبان 1399/پنجشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics