حضور شهرداری در دومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری

حضور پررنگ شهرداری شاهدشهر در دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره).
📢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛
این نمایشگاه در حالی آغاز شد که شهرداری ها و سازمانهای مختلف توانمندی های خود در حوزه های گوناگون همچون ، ارائه طرح‌های راهسازی جهت اجرا به بخش خصوصی، ارائه طرح‌های جدید انبوه سازی، ارائه طرح‌های نوین ثبات سازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها به ویژه مجتمع‌های تجاری و اداری در مقابل زلزله، بررسی مشکلات ساخت و ساز‌های کشور، بررسی مسئله انرژی و آب در توسعه شهری، آشنایی با مفاهیم جدید در سازه طراحی و شهر هوشمند توسعه بازار شهر هوشمند جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی جهت ورود به پروژه‌های شهری و ایجاد منابع پایدار در توسعه محیط زیست است که با حمایت از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.
در همین راستا شهرداری شاهدشهر نیز ، همچون سایر شهرداریها فرصت را مغتنم شمرده و با محوریت فرصت های سرمایه گذاری و پروژه های مشارکتی و با شعار رونق تولید مسکن گام در این عرصه نهاد .
➕ در حاشیه این نمایشگاه مهندس اصغری مهرآبادی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از غرفه شهرداری شاهدشهر بازدید نمودند و خانم افشار نماینده شهرداری ، توضیحاتی در خصوص روند اجرای پروژه های عمرانی ، مقاوم سازی ، توسعه شهری و ... در شهر شاهدشهر را تشریح نمودند .
9:0/5 بهمن 1399/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics