اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شهرداری شاهدشهر

مسئول بازرسی
سید شهاب الدین هوشمند

شرح وظایف اداره کل بازرسی

۱.برنامه ریزی ونظارت بر بازرسی وپاسخگویی به شکایات حوزه های مختلف شهرداری ومناطق وسازمانهای وابسته به منظور تشخیص موانع ونارساییهای موجود و شناخت عوامل مؤثردرجهت توسعه اهداف وانعکاس آن به مراجع ذیربط.
۲.تنظیم برنامه بازرسی دوره ای وموردی با استفاده از نمونه گیری آماری واستنتاج نتایج حاصله.
۳.انجام همکاری های لازم با گروه های بازرسی ، نهادهای قانونی کشور ازجمله دفتر بازرسی ورسیدگی به شکایات وزارت کشور،سازمان بازرسی کل کشورو.......به منظور حسن انجام وظایف محوله وایجادهماهنگی لازم در این زمینه.
۴.نظارت بررسیدگی به شکایات واصله از افراد حقیقی وحقوقی وپیگیری در این زمینه جهت احقاق حق شاکی وصدور پاسخ کتبی به منظور اطلاع شاکی از نتیجه رسیدگی به شکایت.
۵.رسیدگی وتحقیق درباره پرونده تخلفاتی که ضمن اجرای فعالیتهای حوزه های مختلف از طرف کارکنان شهرداری ویا اشخاص دیگر صورت می گیرد وتعیین وتشخیص نوع تخلف وحدود مسئولیت آن وتهیه برای اتخاذ تصمیم از طرف مقامات ذیصلاح.
۶.کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار وپنهان وارائه گزارشات لازم به مدیران ذیربط وشهردار.
۷.بررسی واستخراج شاخصهای عملکرد سازمانی واحدهای مختلف سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد آنها.
۸. برنامه ریزی و نظارت بر حوزه های مختلف شهرداری به منظور شناخت و اطلاع از نحوه و کیفیت عملکرد و چگونگی روند پیشرفت امور و ارایه گزارش به مقام مافوق.
۹. بررسی و بکارگیری رویکردها و روشهای نوین کاری برای انجام کارآمد وظایف و بهبود فعالیتها و عملکردها.
۱۰. بازنگری و بروز رسانی حدود اختیارات و تفویض مسئولیتها و تعییت روابط میان کارکنان و واحدهای مختلف تحت سرپرستی با رعایت قوانین و ضوابط.
۱۱.اجرای دقیق قوانین، آیین نامه ها، دستورالعمل ها،بخشنامه ها وضوابط مربوط به حوزه فعالیت.
۱۲. اجرای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شهرداری در حوزه فعالیت مدیریت برای تحقق چشم انداز، اهداف و استراتژی های برنامه های فوق.
۱۳. انجام آن دسته از اموری که طبق ضوابط و مقررات از سوی مقام مافوق ارجاع می گردد

 

تماس با ما: 


 تلفن تماس با بازرسی شهرداری شاهدشهر : جناب آقای هوشمند تلفن  مستقیم (65445777-021)
021-65442500 داخلی 111

googleanaletics