طرح استقبال از بهار 1400 در شاهدشهر آغاز شد

طرح استقبال از بهار 1400 شهرداری شاهدشهر در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای شروع سال جدید در محله های مختلف این شهر اجرا می شود.

📢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛
ستاد استقبال از بهار از چند هفته قبل طی جلسات متعددی به ریاست معاون اداری مالی شهرداری مهندس محمودی در سالن جلسات حوزه معاونت خدمات شهری تشکیل شده که در آن طرح استقبال از بهار 1400 شاهدشهر کلید خورد ، در این طرح واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی، تأسیسات، امور شهری، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی ، حمل و نقل تا پایان اسفندماه نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کرده و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده می کنند.

📌 شهردار شاهدشهر ؛ آذین بندی و چراغانی معابر ، نصب المانها در سطح شهر با ترکیب گلکاری و نوروز ،نصب بنر اعیاد شعبانیه و ایام نوروزی ، ترمیم روکش آسفالت ، نوسازی مبلمان شهری ، کاشت نهال مثمر و گلهای بهاری در تمام میادین ، بلوارها و بوستانها ، نصب ست‌های ورزشی جدید ، رنگ آمیزی جداول ، دیوار نویس ، نصب پایه چراغهای روشنایی، لایروبی جویها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی ترافیکی معابر از جمله فعالیت های ستاد استقبال از بهار 1400 در شاهدشهر یاد کرد.

➕وی با اشاره به آماده باش نیروهای شهرداری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، از ضدعفونی کردن روزانه معابر عمومی، ایستگاه‌های تاکسی ، وسایل بازی، مبلمان شهری و ورودی ادارات، بانک‌ها و ... خبر داد.
 
10:0/17 اسفند 1399/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics