نصب ست های تندرستی و نیمکت و مبلمان شهری در سطح پارکهای سطح شهر

حوزه زیباسازی معاونت خدمات شهری قدام به نصب نیمکت های پارکی جدید در پارک های سطح شهر کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر،شهردار با بیان این مطلب گفت: در ادامه عملیات خدمات رسانی و تکمبل پارک های محله ای کار نصب و جانمایی نیمکت های پارکی در پارک های سطح شهر توسط واحد زیباسازی و خدمات شهری ا انجام شد که مورد استقبال و رضایت شهروندان قرار گرفت.
وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به پارک ها و توسعه ی تجهیزات آن ها با وسایل رفاهی اولیه از جمله مبلمان پارکی و ایجاد روشنایی مطلوب ادامه داد و گفت : تعبیه و نصب اینگونه عناصر در فضاهای عمومی شهری تاثیر مستقیم بر رضایت و آرامش شهروندان در استفاده از پارک های محله ای دارد.
سلمانی عنوان کرد : به همین منظور و در راستای خدمت رسانی به شهروندان ، در روزهای گذشته تعدادی نیمکت از نوع مرغوب و با کیفیت در پارکهای سطح شهر نصب شد.
گفتنی است در هفته های اخیر خدمات رسانی به شهروندان در پارک های مذکور بیشتر شده است .نصب وسایل ورزشی و ست تندرستی ، رفع خاموشی پارک ها ، نصب وسایل بازی پلی اتیلن و کفپوش گذاری محوطه بازی آن ، نصب نیمکت ، رسیدگتی به سیمای ظاهری پارک با هرس چمن و درختان و...از جمله اقداماتی است که برای جلب رضایت شهروندان و استفاده آنها از فضاهای عمومی توسط این شهرداری به انجام رسیده است

20:52/2 مرداد 1399/پنجشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics