پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت سال نو

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال.

📢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛

رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهدشهر به مناسبت فرارسيدن سال ۱400 هجري خورشيدي و آغاز بهار، در پيامي به هموطنان و شهروندان شاهدشهر ضمن تبريک سال نو ، آغاز سال جديد را موسم تجديد عهد با بهار و پيوند دوباره با آرمانها و آرزوها دانستند. 

📌متن پیام به شرح ذیل می باشد.

به نام آفريننده زيباييها ؛

فرا رسیدن نوروز 1400را همراه با صمیمانه ترین تبریک ها  به هموطنان خوبمان به ویژه همشهریان عزیز تبریک عرض میکنیم و از درگاه خداوند متعال برای همه موفقیت، نشاط و شادکامی را مسئلت داریم و امیدواریم در سال جدید نیز با اتکا به الطاف بیکران الهی تحت زعامت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) درسال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها و با همکاری همه پرسنل ساعی و کوشای شهرداری خصوصا شهردار محترم، خدمتگزاریِ مخلصانه به مردم شریف شاهدشهر را سرلوحۀ تمامی برنامه های خود قرار دهیم.  

برخود لازم و واجب می دانیم در آستانه سال ۱۴۰۰ با نگاهی به عملکرد مطلوب و خوب شهرداری که بر مبنای سیاست گذاری شورای شهر صورت گرفته از تلاش و کوشش کلیه کارکنان و معاونین شهرداری ، پرسنل خدوم آتش نشانی، خدمات شهری و فضای سبز ، عمران شهری و خادمان مردم به ویژه شهردار پر تلاش و ساعی تقدیر و تشکر نماییم.

انشاالله که بتوانیم با امید به خدا و همت مدیریت شهری شاهدشهر و با دعای خیر و قضاوت درست مردم فهیم شهرمان در سال جدید سیمایی زیباتر از شهر در همۀ ابعاد و زمینه ها را شاهد باشیم ، چرا که دست یافتن به شهری آباد و پویا تنها با اتحاد و همدلی میسر خواهد شد.

بر همین اساس امیدواریم در سال نو با تلاش و کوشش مسئولان و همراهی و همدلی مردم ، شاهدشهر را بهتر و آبادتر از گذشته بسازیم.

                                                                                                                     رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهدشهر
 
8:30/1 فروردین 1400/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics