استتار و آماده‌سازی خودروهای ادارات خدمات رسان شهرستان شهریار توسط شهرداری شاهدشهر

✊#ما_مقتدریم 

🔅استتار و آماده‌سازی خودروهای ادارات خدمات رسان شهرستان شهریار توسط شهرداری شاهدشهر 

📸 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهدشهر ؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس شهرداری شاهدشهر با همکاری حوزه مقاومت بسیج 14 معصوم (ص) چندین دستگاه از خودروهای اعزامی متعلق به شهرداریهای شهرستان شهریار را جهت شرکت در اجرای برنامه مشترک کاروان اقتدار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در هفته دفاع مقدس آماده سازی و استتار نمودند.
🔸️در همین راستا معاونت محترم فرهنگی اجتماعی شهرداری آقای جعفری با اشاره به اينكه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه فرهنگی و اجتماعی متنوعی پيش بينی شده است گفت : هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهيدان و معرفی و تبيين اهداف و ارزشهای جنگ تحميلی و انقلاب اسلامی است. حفظ ، تقويت و آمادگی برای مقابله با هر گونه تهديد دشمنان نظام اسلامی و نشان دادن اقتدار نيروهای نظامی ، انتظامی و بسيجيان این شهرستان از اهداف کاروان خودرویی اقتدار می باشد .

🚩 کاروان‌های خودرویی اقتدار ، نمادین دفاع مقدس با شعار " #ما_مقتدریم " به همت شهرداری ، توسط بسیجیان سپاه پاسداران شاهدشهر با هدف بازخوانی حال و هوای دفاع مقدس در سالهای جنگ تحمیلی در مدارس حاضر شده و نسل جوان امروز را با رشادت‌های رزمندگان آن روزها و حافظان امنیت کشور آشنا می کنند.
10:30/31 شهریور 1400/چهارشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics