استمرار عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و امکانات و تجهیزات در سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهد شهر 

نظیفی معاون خدمات شهر گفت: شهرداری با بکارگیری تمام امکانات خود آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری به منظور مقابله با ویروس کرونا را دارد و استمرار عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و امکانات و تجهیزات در سطح شهر تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس خواهد بود.

نظیفی اظهار کرد: دستورالعمل‌های مختلفی برای تمام کارگران در بخش‌های مختلف حمل زباله، رفت و روب و حتی کارگران فضای سبز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر و بر این اساس استفاده از ماسک و دستکش به صورت الزامی تاکید شده و نظارت مستمر بر این موضوع در حال انجام است.

وی افزود: پیمانکارانی که موارد ایمنی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکنند، از سوی شهرداری جریمه سنگین خواهند شد و با پیمانکاران متخلف برخورد می‌شود.

معاون خدمات شهری شاهدشهر با بیان اینکه تمام ماشین آلات حمل زباله و ضایعات، تجهیزات و امکانات مورد استفاده در خدمات شهری، به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، تصریح کرد: با استفاده از دستگاه‌های سمپاش موتوری و کمری، دوتیم ودر سه مرحله در هرشیفت کاری معابر پرتردد ، بانکها ،پایانه ،تاکسیرانی، مساجد، پارکها ومحلهای اعلامی برابر دستورالعمل ابلاغی از سوی فرمانداری محترم شهرستان شهریار طی چند نوبت در روز گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.
#مابا یاری خداوند کرونارو شکست میدهیم #

21:7/17 تیر 1399/سه شنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics