آیین گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرداری شاهدشهر

🔅آیین گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر / تجلیل از کارگران نمونه شهرداری شاهدشهر

📸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهدشهر؛ به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، صبح روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، مراسم تجلیل و قدردانی از کارگران نمونه شهرداری شاهدشهر در سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد .
🔺در این مراسم ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین، روحانیت معزز، جانبازان سرافراز ، پرسنل شهرداری و جمع کثیری از کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری حضور داشتند، آقای فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر پس از خوش آمدگویی و تبریک روز کارگر از تلاش های کارگران عزیز قدردانی و کار و تلاش را بخشی از جوهر انسان و هویت اجتماعی هر فرد عنوان نمود و با توجه به بضاعت شهرداری تأمین معیشت آنان را مهم ترین دغدغه دانست. 
🔻در ادامه مهندس خانی شهردار شاهدشهر، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر، از تلاش و همّت شبانه روزی کارگران عزیز قدردانی کرد و ایشان نیز افزود: یکی از مهمترین دغدغه های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حقوق و مزایای کارگران عزیز است و تمام تلاش ما این بوده است که با متناسب با سطح درآمد شهرداری با کمترین تأخیر آن را پرداخت نماییم.

📌در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر از کارگران نمونه شهرداری تجلیل به عمل آمد.
10:0/12 اردیبهشت 1401/دوشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics