برپایی «میز خدمت» در مصلی نماز جمعه صباشهر با مشارکت مجموعه مدیران شهر شاهدشهر به مناسبت دهه مبارک فجر

🔅برپایی «میز خدمت» در مصلی نماز جمعه صباشهر
با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم میز خدمت در مصلی نماز جمعه صباشهر به محوریت روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر و مشارکت حداکثری مجموعه مدیران شهری و ادارات خدمات رسان شاهدشهری برپا شد.

📢به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهدشهر ؛ با برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه صباشهر ، با حضور فرماندار شهریار و مدیران شهرستان ، رؤسای مجموعه مدیران شهری و مسئولان ادارات خدمات رسان دو شهر همجوار صباشهر و شاهدشهر بصورت چهره به چهره با مردم این دو شهر دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.

🎤برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلی نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات و پارلمان شهری را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکار‌ها و راهنمائی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

➕تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌ مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی این چنین برنامه‌هایی می‌باشد که در همین راستا رئیس شورای اسلامی و شهردار شاهدشهر به سوالات و درخواست‌های مردم شاهدشهر پاسخ دادند.
14:0/15 بهمن 1400/جمعه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics