برپایی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع شاهدشهر

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع شاهدشهر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛ درمراسم جشن پیروزی انقلاب بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع شاهدشهر، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهریار گفت: در آستانه دهه فجر قرار داریم یاد و خاطره حضرت امام‌(ره) ، شهیدان همیشه جاوید خصوصا سردار دلها را گرامی می داریم.
وی خاطر نشان کرد: اطاعت از خدا و رسولش رحمت الهی را در بردارد، بدبختی ها و مشکلات امروز بواسطه فاصله گرفتن از خدا و رسول خداست.

در ادامه این مراسم آقای فرهادی رئیس شورای اسلامی شاهدشهر، ضمن تبریک دهه فجر ، انقلاب اسلامی را از نعمت های بزرگ خدادادی عنوان نمود و گفت : چهل و سومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد که جایگاه انقلاب در جامعه بین المللی بیشتر حس و آشنا می شویم.
ایشان افزود : انقلاب با حرکت امام (ره) شروع شد قیام امام خمینی (ره) باعث تحول در دنیا شد و زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: اخلاق ، معنویت و سیاست امام راحل را استثنایی ترین ویژگی های بنده شایسته خدا دانست که امام با این خصوصیاتی که داشتند توانستند انقلاب را رهبری کنند.
و در پایان بیان داشت: رهبری یک کشور باید بر پایه ویژگی های امام راحل (ره) باشد که امروزه شاهدیم خمینی زمان همان آیت الله سیدعلی خامنه ای است که در اوج فتنه ها توانست آتش را خاموش کند .
18:0/12 بهمن 1400/سه شنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics