برگزاری جشن بزرگ یاوران انقلاب در مسجد حضرت قائم عج شاهدشهر

به همت واحد فرهنگی مسجد و پایگاه بسیج حضرت قائم (عج) ، شورا و شهرداری شاهدشهر مراسم جشن بزرگ یاوران انقلاب در مسجد حضرت قائم (عج) شاهدشهر برگزار گردید.

📢به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری شاهدشهر؛ عصر چهارشنبه 20 بهمن ماه 1400 ساعت 18 به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه مبارک فجر، مراسم جشن بزرگ یاوران انقلاب با حضور شهروندان ولایتمدار و اجرای برنامه های مختلف از جمله ، قاری ممتاز و مداح اهل بیت (ع) و سخنران در مسجد حضرت قائم (عج) شاهدشهر برگزار گردید.
 

📌براساس این گزارش مراسم جشن گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در مسجد حضرت قائم (عج) شاهدشهر با حضور اقشار مختلف مردم و نمازگزاران ، خانواده های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران ، روحانیون معظم و ائمه جماعات مساجد ، مجموعه مدیریت شهری و با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه شهریار برگزار گردید.

➕گفتنی است از دیگر برنامه های که در این مراسم برگزار گردید می توان به بیان خاطرات انقلابی ، پخش سرودهای انقلابی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدا، جوایز به نفرات برتر به ویژه تجلیل و قدردانی با اهداء جایز و لوح تقدیر از قاری ممتاز ، استاد حاج مجتبی قدبیگی بجهت کسب رتبه برتر از چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته ترتیل که در جلسه حضور داشتند اشاره نمود.

18:0/20 بهمن 1400/چهارشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics