پیام تسلیت شهردار شاهدشهر

پیام تسلیت شهردار شاهدشهر به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم
بهمن خانی شهردار شاهدشهر در پیامی فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت گفت
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر- بهمن خانی شهردار شاهدشهر در پیامی فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:
همانا برای شهادت امام حسین(ع) حرارتی در قلبهای مومنان است که هیچ وقت خاموش نمی گردد."پیامبر اکرم(ص)"
فرا رسیدن ماه محرم،ماه حزن و اندوه اهل بیت و شیعیان و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت تمامی شهروندان محترم تسلیت و تعزیت می گوییم.
ماه محرم و عاشورا در فرهنگ اسلامی سرفصل ممتازی در تقابل جبهه حق علیه باطل است تا جایی که فرهنگ و نمادهای عاشورا و باورها و رویکردهای آن را می توان آیینه تمام نمای اسلام ناب محمدی(ص) که طلایه دار سعادت دنیوی و اخروی است دانست.
در جلوه ای از تابلوی بزرگ عاشورا چهره زیبای رسالت نبوی و ولایت علوی که عروه الوثقی هدایت و رستگاری اند،تلألو و درخشندگی دارد و در چهره ای دیگر از آن مظاهر تقابل باطل با ساحت نورانی و طلایه داران نجات انسانیت به نمود و ظهور در آمده اند.این تمایز نور از ظلمت و احیاء امر به معروف و نهی از منکر هدف اصحاب عاشورا و کربلاست که دلدادگان حق و راستی با نظاره بر همین حادثه عظیم در مسیر انتخاب و اوج گرفتن به سوی کمال هیچ وقت راه را گم نکرده و در مقابل گرد و غبار فتنه ها و ابتلائات گامی پس نخواهند گذاشت.
8:27/3 مرداد 1402/سه شنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics