تجلیل از مدافعان سلامت در شاهدشهر با هدف گرامیداشت روز پزشک

تقدیر و تشکر مجموعه مدیریت شهری از پزشکان ، پرستاران و مدافعان سلامت در شاهدشهر به مناسبت روز پزشک

📢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛
امروز یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ ، آقای طالب فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس بهمن خانی شهردار شاهدشهر بهمراه آقای محرمعلی جعفری معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی ، مهندس روح اله شمسیان مدیرعامل سازمان حمل و نقل شاهدشهر و آقای محمد اسلامی مسئول امور ایثارگران با حضور در درمانگاه ها ، مرکز بهداشت و درمان و مطب پزشکان سطح شهر ضمن دیدار و عرض خسته نباشید و خداقوت به این عزیزان ، از مدافعان سلامت شهر در روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک با اهدای هدیه از فعالان و تلاشگران گمنام عرصه سلامت تشکر و قدردانی نمودند .

🌻نامگذاری اول شهریور به نام روز پزشک در زاد روز تولد ابوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی نشان از توجه و اهمیت این حرفه مقدس در  ایران اسلامی دارد.
🌸پزشکانی که علم ، معرفت ، اخلاق و ایثار را در هم آمیخته و با صبر و بُردباری از هیچ تلاشی برای زدودن درد و رنج و پریشانی از بیماران خود دریغ نمی کنند و تمام توان خود را به کار می گیرند تا لباس عافیت بر تن رنجورشان پوشانده و لبخند بر لبانشان بنشانند.
🌺 بر این اساس برای کلیه پزشکان این مرز و بوم خصوصاً پزشکان زحمتکش در شهر شاهدشهر که با تمام توان ، خود را وقف رسیدگی به بیماران ، علی الخصوص بیماران درگیر با ویروس منحوس کرونا نموده‌اند ، آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.
11:0/1 شهریور 1400/دوشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics