تجلیل از پرستاران منتخب شاهدشهر به مناسبت روز پرستار

به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) ، مراسم تقدیر از پرستاران منتخب توسط شهرداری شاهدشهر و به میزبانی شورای اسلامی صورت گرفت.

📢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛ روز یکشنبه 30 آذر ، به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار مراسمی در صحن شورای شهر به میزبانی رئیس و اعضای شورای اسلامی و با حضور سلمانی شهردار شاهدشهر، سروان جوادی فرمانده بسیج 9 چهارده معصوم (ع) و به همت و تلاش معاونت فرهنگی اجتماعی و مسئول روابط عمومی شهرداری برگزار شد .
📌در ابتدای این مراسم بهمن زاده رئیس شورای اسلامی ، ضمن خیر مقدم و تبریک این روز به پرستاران منتخب و خانواده‌ محترم آنان بیان داشت :
نقش پرستاری در نظام سلامت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین منزلت و جایگاه پرستار باید حفظ و مورد تکریم قرار گیرد.

سپس شهردار شاهدشهر ، طی سخنانی ؛ ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به حاضرین در جلسه به ویژه به پرستارانی که در مراسم حاضر بودند و تشکر از نمایندگان مردم در شورای اسلامی شاهدشهر که میزبانی این مراسم را برعهده داشتند ، به ارزش و برکت زندگی پرستاران پرداخت و گفت: پرستاران به ازای مراقبت و لحظات آرامش بخشی که به یک مددجو و انسان بیمار ارایه می کنند، به اندازه تمام سالهای آرامش بخش زندگی آن فرد برکت و خیر می بینند و این برکت، برکت بزرگی است و در ادامه اظهار داشت : حضور مسئولان در چنین مناسبت هایی باعث دلگرمی کادر درمانی می شود ، پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی تواند در این حرفه مقدس دوام بیاورد. و زحمات کارکنان و کادر درمانی به ویژه پرستار قابل جبران نخواهد بود . 
➕در پایان از زحمات پرستاران خانمها ؛ لطفی ، برآینده ، محمدی ، ابراهیمی ، توکلی ، فاخر ، طلایی ، دهقان ، اسماعیلی ، جلالی کیا و کریمی در حوزه بهداشت و درمان با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر و تشکر شد و با بررسی مسائل و مشکلات آنان در جلسه ، حمایت همه جانبه شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری در راستای رفع مشکلات پرستاران و کادر درمانی با فراهم کردن بستری مناسب اعلام نمودند.


 
16:0/30 آذر 1399/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics