تجلیل شهردار شاهدشهر از مدیران و کارمندان نمونه به مناسبت روز کارمند

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند ، صورت پذیرفت؛ تجلیل شهردار شاهدشهر از مدیران و کارمندان نمونه به مناسبت روز کارمند

🔅بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند ، با حضور آقای فرهادی رئیس محترم شورای شهر از مدیران و کارمندان نمونه شهرداری شاهدشهر تجلیل شد.

📸 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهدشهر ؛مهندس خانی شهردار محترم شاهدشهر ، در ابتدای این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ر‌جایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت : روز کارمند ، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان ، گشایش گره های زندگی انسان ها ، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
ایشان افزودند : بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و بخصوص در مجموعه های دولتی ، زمینه ‌ساز رشد شاخص های ترقی کشور است و امیدوارم همه بتوانند برای آبادانی و سرفرازی ایران و شهر عزیزمان بیش از پیش مفید باشند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شهرداری شاهدشهر توصیه کردند که در دوران کاری خود در مجموعه های اداری باید قدر فرصت به وجود آمده در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم را بدانیم.

🟤 در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مدیران و کارمندان نمونه شهرداری شاهدشهر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
10:0/7 شهریور 1400/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics