جلسه ملاقات مردمی شهردار شاهدشهر با شهروندان برگزار شد

🔆با هدف تسریع در رفع و بررسی مشکلات شهری شهروندان صورت گرفت؛ برگزاری جلسه ملاقات عمومی شهردار با شهروندان/ به خواسته بیش از 75 نفر در مجموعه از شهروندان رسیدگی شد.

📸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهد شهر: در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان، جلسه امروز دهم خرداد ماه ملاقات هفتگی مردم با مهندس خانی شهردار شاهدشهر بهمراه نمایندگان مردم در پارلمان شهری برگزار گردید.

🔻برگزاری جلسات ملاقات مردمی تاثیر بسزایی در جلب رضایت شهروندان و تسریع در رسیدگی به پرونده ها دارد.
🔺در اینباره مهمترین دغدغه و درخواست حال اهالی شهرک لاله، کمبود جدی آب شُرب و تعیین دقیق زمان حل این مشکل توسط اداره آبفا، تسریع در نحوی جابجایی شهروندان با مینی بوس رایگان بود که از طرف مدیران شهری در اسرع وقت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

📌گفتنی است جلسات ملاقات مردمی شهردار با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهر و شهرداری، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ٨ الی ١١ صبح با حضور شهردار شاهدشهر در طبقه همکف شهرداری و از ساعت ١١ الی ١٣ این هفته با حضور شهردار مهندس خانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهندس قنبری به اتفاق مهندس پودینه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و عضو شورا و سرپرست ناحیه یک مهندس خسروی نژاد در ساختمان اداری ناحیه یک شهرداری واقع در شهرک لاله برگزار شد .
8:30/10 خرداد 1401/سه شنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics