دسترسی ضلع جنوب اتوبان تهران ساوه ، شهر را از بن بست خارج کرد

📢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛

"همت و تلاش و پشتکار کلید 🔑حل مشکلات🔓"

📣اهتمام شهرداری در افزایش سرانه های مورد نیاز در تمام بخش های زیر ساختی شهر می باشد که در همین راستا و توجه به جمعیت کثیری که در شاهدشهر سکونت دارند ، دسترسی به راههای شریانی از اقدامات مهم بوده که از دیرباز مدیران شهری توجه ویژه ای به این موضوع داشتند .
پروژه رمپ و لوپ ضلع جنوب آزادراه تهران / ساوه می تواند بار ترافیکی ورودی شاهدشهر را کاهش داده و باعث تسهیل در تردد شهروندان گردد .از همین رو این پروژه می تواند بعنوان یک پروژه زیرساختی ، آینده ترافیکی شاهدشهر در این نقطه از شهرستان را تضمین نماید.
◀️ امروز پنجشنبه مورخه 99/07/17 مصادف با اربعین حسینی ، به همت و تلاش شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر عملیات زیرگذر دسترسی شاهدشهر به اتوبان تهران ساوه (ضلع جنوب) با همکاری پلیس راه اتوبان تهران/ ساوه ، اداره کل راه استان تهران و شهرستان رباط کریم به اتمام رسید و قابل بهره برداری است .
مهمترین اقدامات صورت گرفته از ابتدا عملیات تا پایان پروژه : 
 1) جدولگذاری 2) زیرسازی  3) قیرپاشی و آسفالت  4) روشنایی 5) میخکوبی ، نصب کله قندی و علائم راهنمایی و رانندگی 6) خط کشی ترافیکی و اصلاح هندسی زیرگذر 7) نصب پایه پرچم و پرچم نرده های زیرگذر در اقدام بعدی.

➕ شهردار مهندس سلمانی در خصوص اقدامات عمرانی بیان داشت : کارهای خوبی انجام شده به خصوص دسترسی ضلع جنوب اتوبان تهران/ ساوه به شاهدشهر .در احداث این زیرگذر حدود 5000 مترمربع زیرسازی صورت گرفته ، به طول 500 متر جدولگذاری شده و دو چاه جذبی برای هدایت آبهای سطحی احداث شده است . اقداماتی که در جدول گذاری و زیرسازی و روشنایی ها در این مسیر انجام می شود می تواند شاهدشهر را از بن بست خارج نماید .
در همین راستا اظهار داشت : در زمان تصدی شهرداران گذشته کارهایی انجام شده بود و دسترسی از سمت شمال بود اما دسترسی از ساوه به سمت شاهدشهر و یا از شاهدشهر به سمت آزادگان مقدور نبود که خوشبختانه این پروژه انجام شد و آماده افتتاح است. و جا دارد از تمام کسانی که برای اخذ مجوزهای لازم تلاش کردند بخصوص از رئیس و اعضای محترم شورای شهر و فرماندار دلسوز کمال تشکر را می نمایم ./
 
9:0/17 مهر 1399/پنجشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics