دیدار شهردار ، رئيس و اعضای شورای اسلامی شاهدشهر با فرمانده بسیج

🤝همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت | دیدار شهردار ، رئيس و اعضای شورای اسلامی شاهدشهر با فرمانده بسیج

📸 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهدشهر ؛ ظهر امروز ، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان اسلام ، شهردار شاهدشهر مهندس خانی باتفاق رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهمراه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به دیدار پرتویی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۴ معصوم(ص) شاهدشهر رفتند .

🤝 در این دیدار شهردار شاهدشهر بزرگداشت هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و عنوان کرد : حماسه‌ آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

🔅آقای فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر با قدردانی از مقام ارزشمند شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، بسیجیان را ادامه دهنده راه امام راحل (ره) و شهدا دانست و افزود : خدا را شاکریم که امروزه تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران میشود.

🔹️ فرمانده بسیج شاهدشهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیریت شهری شاهدشهر در پایگاه حوزه مقاومت بسیج چهارده معصوم (ص) ، هفته دفاع مقدس را به حاضرین تبریک گفت و این فرصت را مغتنم شمرد تا این هفته را به همه بسیجیان دلاور و متعهد که جانانه برای حفظ آب و خاک این کشور همواره در تلاش هستند تبریک بگویم چرا که بسیجیان همواره بدون هیچ چشمداشتی در دفاع از میهن عزیزمان آماده به خدمت هستند.

🔸️گفتنی است ؛ در پایان این مراسم مدیریت شهری شاهدشهر از پرتویی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج چهارده معصوم (ص) شاهدشهر با اهدا لوح و هدیه تجلیل و قدردانی به عمل آورند.
9:0/4 مهر 1400/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics