دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهریار

🔅دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهریار

📸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهد شهر: امروز هجدهم اردیبهشت ماه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد شهر با هدف بررسی برخی مسائل و مشکلات حوزه شهری با مهندس باغبانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهریار در دفتر کار ایشان دیدار و گفتگو کردند.

🔺در آغاز این نشست، آقای فرهادی رئیس شورای اسلامی شاهدشهر ضمن تبریک به مهندس باغبانی بمناسبت انتصاب شایسته ایشان،گزارشی از عملکرد شورا و مشکلات اصلی شهر شاهدشهر بیان کرد.
🔻در ادامه این جلسه مهندس خانی شهردار شاهدشهر نیز، ضمن تبریک انتصاب ایشان ، روحیه وفاق و همدلی و تفاهم را در بین اعضاء شورا و مجموعه شهرداری یکی از بارزترین محسنات این مجموعه دانست و گزارشی از عملکرد شهرداری شاهدشهر و همچنین شرح مختصری از مشکلات موجود در شهر را بیان نمود و در پایان با درخواست نگاه ویژه نسبت به کمبود دستگاههای اداری، مساعدت معاون عمرانی فرماندار را خواستار شدند.

📌 گفتنی است، در این نشست علاوه بر ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط رئیس شورای اسلامی و شهردار شاهدشهر، تمامی طرحهای انجام شده و در دست اجرای شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین طرحهای اولویت دار برای اجرا در فصل عمران سال جاری شناسایی و در مورد نحوه شروع فعالیتها تبادل نظر صورت گرفت.
10:30/18 اردیبهشت 1401/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics