دیدار شهردار و نایب رئیس شورای شهرستان شهریار با رئیس کمیته امداد امام شاهدشهر در هفته بسیج

📢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر؛ 
همزمان با هفته بسیج ، دیدار شهردار و نایب رئیس شورای شهرستان شهریار با رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه شاهدشهر،صباشهر و فردوسیه .
📌 امروز چهارشنبه 99/09/05 ساعت 9/30 صبح و به مناسبت هفته بسیج ، شهردار سلمانی ، ابراهیم زارع نایب رئیس شورای شهرستان شهریار و عضو شورای اسلامی شهر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج 9 چهارده معصوم (ع) شاهدشهر سروان جوادی با سرحسابی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهدشهر، صباشهر و فردوسیه و معاونین ایشان دیدار و گفتگو کردند .
⭕️در حاشیه این دیدار از ساختمان جدید و بازسازی شده کمیته امداد امام (ره) واقع در مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای شاهدشهر دیدار نمودند و بطور رسمی افتتاح شد . سرحسابی رئیس کمیته امداد به اتفاق مهمانان طی بازدید از ساختمان با پرسنل و مددکاران خدوم و دلسوز و نحوی ارائه خدمات آنان به مددجویان آشنا شدند.  
➕ در پایان ، جلسه ای در دفتر رئیس کمیته امداد تشکیل شد. سرحسابی پس از تشریح عملکرد کمیته امداد و چگونگی ارائه خدمات به 3200 خانوار تحت پوشش ، نظرات و پیشنهاداتی بیان نمودند و در ادامه این جلسه هم اندیشی ، دو طرف راهکارهای همکاری و تعامل را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
9:30/5 آذر 1399/چهارشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics