راه اندازی بازار روز شهرداری گامی مؤثر در جهت رفاه حال شهروندان شاهدشهر

آماده سازی و انجام مراحل پایانی پروژه عمرانی بازار روز شهرداری شاهدشهر کلید خورد .

📢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛

در حاشیه بازید از بازار روز میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری شاهدشهر با اشاره به ضرورت توجه به بخش‌های خدماتی برای تأمین رفاه شهروندان شاهدشهر گفت: این بازار یکی از مراکز مهم خدماتی خواهد شد که به همت شورای اسلامی و شهرداری راه اندازی شده و موجب شده که بخشی از نیازهای مردم  در این مکان تأمین شود و با توجه به  توسعه شهر شاهدشهر راه اندازی این چنین بازارهایی در دیگر نقاط شهر برای دسترسی آسان شهروندان به تأمین نیازهای روزمره و اساسی ضروری می باشد.
📌 امروزه با توجه به توسعه روزافزون شهرها ، ساخت بازارهای منطقه ای به منظور افزایش رفاه شهروندان ، روان سازی ترافیک ، جلوگیری از ازدحام جمعیت در هسته های مرکزی شهر ، رعایت مسایل زیست محیطی و جلوگیری از اتلاف وقت مردم به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

⭕️ بازار روز شهرداری شاهدشهر : با فضای سرپوشیده و به تعداد 12 باب مغازه  و هر مغازه به متراژ حدوداً 40 مترمربع در خیابان تعاون جنب کلانتری 14 شاهدشهر احداث شده است . در حال حاضر کارهای اسکلتی و سقف ها انجام شده ، کاشی بدنه دیوارهای مغازه ها ، رابیتس بندی سقف مغازه ها به اتمام رسیده ،  چاه اختصاصی فاضلاب بازار روز حفاری شده و همچنین تابلوی ورودی مجموعه بازار روز نیز نصب شده است .

➕ و در آینده نه چندان دور سرامیک کف مغازه ها ، سنگ کف مجموعه ، کچ کاری سقف و برق کشی به اتمام می رسد و آماده جهت بهره برداری و افتتاح می باشد ./
9:0/17 خرداد 1400/دوشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics