لکه گیری و آسفالت معابر شاهدشهر

🌻در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۱ صورت گرفت؛ لکه گیری و آسفالت معابر شاهدشهر

📸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهدشهر؛ در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۱ و در ادامه نهضت آسفالت معابر اصلی محلات، عملیات آسفالت، لکه گیری و ترمیم خیابان‌ها و کوچه های سطح شهر صورت گرفت.

🎊مهندس رضوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری شاهدشهر در این خصوص افزود: با توجه به نیاز محلات و همچنین درخواست های شهروندان از مجموعه مدیریت شهری و مراجعه حضوری در ملاقات مردمی و تأکید و پیگیری شهردار شاهدشهر و بر اساس اولویت بندی های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه، معاونت فنی و عمرانی اقدام به زیر سازی و لکه گیری آسفالت این معابر نمودند. 

🎉این مقام مسئول در ادامه مطلب اذعان داشت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر در سطح شهر با سرعت بالا و به همت شورای اسلامی شهر ، شهردار ، معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری شاهدشهر روزانه در حال انجام می باشد.
🎈ایشان در پایان هدف از انجام این عملیات را یکدست نمودن سطح معابر و همچنین رفاه حال شهروندان بر شمرد و خاطرنشان کرد: حسب دستور مهندس خانی شهردار ، مبنی بر لکه گیری و آسفالت معابر فرعی و اصلی تا قبل از پایان سال جاری، این مناطق جهت تسریع در این عملیات با استفاده از اکیپ های آسفالت تحت نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری اقدام به ترمیم و لکه گیری و آسفالت معابر نمود.
9:30/29 اسفند 1400/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics