مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شاهدشهر برگزار شد.

🔅به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی ؛ مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شاهدشهر برگزار شد.
✍ مراسم تجلیل از آتش نشانان شاهدشهر با حضور شهردار ، رئيس و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

📸 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهدشهر ؛ در ابتدای مراسم مهندس پایداران مسئول آتش نشانی گزارشی از اقدامات انجام شده را برای حاضرین بیان نمود. 
 
🔸️سپس مهندس خانی شهردار شاهدشهر ، در مراسم تجلیل از آتش نشانان ضمن گرامیداشت روز آتش‌نشان گفت : روز آتش‌نشان بهانه ای است برای قدردانی از این قشر زحمت کش که برای حفظ جان و مال دیگران جان خود را به خطر می اندازند.
وی با بیان اینکه واژه آتش‌نشان واژه مقدسی است و وظیفه حراست از جان مردم در موقع خطر برعهده آتش‌نشانان است افزود توسعه و تجهیز آتش‌نشانی باید در اولویت مدیران شهری باشد چرا که مسیر توسعه شهرها منوط به تقویت حوزه های مختلف شهری به ویژه آتش نشانی است.
 🔹️در ادامه آقای فرهادی رئیس شورای اسلامی ، در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات آتش نشانان گفت : هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی ، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح شهر می باشد و یادآور زحمات شبانه روزی و خدمات سخت و نفس‌گیر آنانی است که با هدف نجات انسان ها در حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.
➕در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و تندیس از تلاش های مدیران آتش‌نشانی ، آتش نشانان و همیاران خانم آتشنشان تجلیل و قدردانی شد. همچنین با اعطای سردوشی ، پرسنل آتش نشان ارتقاء درجه یافتند.
9:30/7 مهر 1400/چهارشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics