مراسم تجلیل از خانواده های معزز شهدا و جانبازان شاهدشهر

مراسم بزرگداشت خانواده معظم شهدا بمناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهدشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ، روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ماه 1400 در هشتمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران ، مراسم تجلیل و بزرگداشت خانواده معظم شهدا بمناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهدشهر و با حضور خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، نماینده استانداری تهران در امور شهدا ،معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهریار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار ، رئیس بنیاد شهید شهریار ، فرماندهان سپاه و بسیج شهرستان و شاهدشهر ، نماینده کلانتری 14 شاهدشهر و سایر مسئولین شهرستانی و شهری و ادارات در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

آقای فرهادی رئیس شورای شهر یکی از سخنران ویژه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، گفت : خانواده شهدا برگزیدگان خداوند متعال هستند و جایگاه ویژه ای به نیابت از شهدای والامقام نزد خداوند متعال دارند.
وی افزود : امنیت و اقتدار کشور را مدیون شهدا و ایثارگریهای خانواده معظم شهدا دانسته و برگزاری این چنین مراسمات در جامعه یک ضرورت و هرساله باشکوه تر از گذشته باید اجرا شوند.
و در پایان مراسم از ده خانواده معزز شهدای شاهدشهر ( سری اول ) با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آنان قدردانی و تجلیل بعمل آمد .
10:0/20 بهمن 1400/چهارشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics