مراسم تجلیل از پاسداران و جانبازان در شاهدشهر

مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز صبح امروز یکشنبه 15 اسفند به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و ابالفضل العباس(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات شهرداری شاهدشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ؛ همزمان با فرا رسیدن فرخنده ایام اعیاد شعبانیه روز پاسدار و روز جانباز در سالن اجتماعات شهرداری شاهدشهر با حضور امام جمعه شهریار حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری ، سرداران جانباز حاج وحید نبی الله و حاج علی عباسپور ، پاسداران گرامی حاج احمد زارع ، جوادی ، پرتویی ،آجرلو ، اسلامی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار کُردی ، رئیس کلانتری شاهدشهر سروان برزگر ، ائمه جماعت مساجد حاج آقا موسوی ، جمعی از جانبازان سرافراز شاهدشهر ، سایر مسئولین شهرستانی و شهری بهمراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهدشهر و شهردار که میزبانی این مراسم باشکوه را بر عهده داشتند، برگزار شد . 

آقای فرهادی ، رئیس شورای شهر به سخنرانی پیرامون مقام والای پاسداران و جانبازان پرداخت و با اشاره به نامگذاری سالروز میلاد امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به عنوان روز پاسدار و جانباز، از عظمت شخصیت والای آن حضرات گفت و از آنان تقدیر کرد.
در ادامه مراسم ، سرهنگ پاسدار حاج احمد زارع جانشین سابق فرمانده سپاه شهریار بعد از ذکر خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: پاسداران حافظان و فدائیان ملت هستند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. وی با بیان اینکه همه ما قدردان پاسداران و جانبازان هستیم، افزود: ما امروز به خودمان می بالیم که به عنوان پاسدار نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم هستیم.
و آخرین سخنران سردار جانباز وحید نبی الله، جانبازان را میراث ماندگار مقاومت، جبهه و جهاد خواندو افزود: امروز نظام اسلامی ایران به این روحیه جانبازی، ایثارگری و از خود گذشتگی نیاز دارد.وی ابراز کرد: آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی افرادی است که با نثار خون خود مانع از اشغال خاک میهن اسلامی به دست دشمنان شدند.

در پایان مراسم  نیز به رسم یادبود لوح و هدایایی از طرف مجموعه مدیریت شهری شاهدشهر به پاسداران گرامی و جانبازان سرافراز شاهدشهر اهدا شد.
10:0/15 اسفند 1400/یکشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics