ملاقات مردمی این هفته مختص اهالی فهیم شهرک لاله

                                                                                                                   🌺خرمشهر را خدا آزاد کرد 🌺

🔅با هدف تسریع در رفع مشکلات شهری شهروندان شهرک لاله ملاقات مردمی این هفته سوم خرداد ماه مختص اهالی فهیم محمودآباد/خلج آباد بود و به خواسته بیش از ۳۷ نفر از شهروندان شهرک لاله رسیدگی شد.

📸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شاهد شهر: در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با  شهروندان، جلسه ملاقات هفتگی مردم با مهندس خانی شهردارشاهدشهر ، رئیس و اعضای شورای اسلامی بصورت ویژه صبح امروز در ناحیه یک شهرداری برگزار گردید.

🔻برگزاری جلسات ملاقات مردمی در محلات و نواحی مختلف شهر تاثیر بسزایی در جلب رضایت شهروندان و تسریع در رسیدگی به پرونده ها دارد.
🔺در اینباره مهمترین دغدغه و درخواست هفته گذشته اهالی شهرک لاله، کمبود جدی آب شُرب ، لکه گیری و آسفالت کوچه ها بود که از طرف مدیران شهری با اولویت قرار دادن موضوع با اداره مربوطه مکاتبه و کلیه موارد و درخواست های شهروندان مورد پیگیری قرار گرفت.

📌گفتنی است جلسات ملاقات مردمی شهردار با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهر و شهرداری، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ٨ الی ١١ صبح با حضور شهردار شاهدشهر در طبقه همکف شهرداری و از ساعت ١١ الی ١٣ این هفته با حضور شهردار مهندس خانی، رئیس شواری شهر آقای فرهادی، نایب رئیس شورا مهندس قنبری، مسئول کمیسیون فرهنگی شورا مهندس پودینه،معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری آقای جعفری و سرپرست ناحیه یک مهندس خسروی نژاد در ساختمان اداری ناحیه یک شهرداری واقع در شهرک لاله برگزار شد.
10:30/3 خرداد 1401/سه شنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics