نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار شاهد شهر با دانشجویان و دانش آموزان به میزبانی شهرداری شاهد شهر

به گزارش واحد روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهد شهر : نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار شاهد شهر با دانشجویان و دانش آموزان به میزبانی شهرداری در مورخ 18/08/1401 با حضور شهردار شاهد شهر رئیس و اعضای شورای اسلامی و رئیس کمیته امداد امام خمینی شاهد شهر و مجموعه مدیریت شهری برگزار گردید.
شهردار شاهدشهر در نشست پرسش و پاسخ دانش آموزان ودانشجویان با مسئولان با تشکر از مدیر و مجموعه عوامل اجرایی برگزار کننده این نشست گفت: برگزاری نشست های پرسش پاسخ با مسئولان در تقویت هویت ملی و دینی و وطن دوستی و استفاده از انتقادات و پیشنهادات و ارائه راهکارهای خلاقانه به شهرداری بسیار تاثیر گذار است.
در ادامه جلسه دانش آموزان و دانشجویان سوالات خود را مطرح و با توجه به مسئولیت های مرتبط شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری به کلیه سوالات پاسخ داده شد .
فرهادی رئیس شورای اسلامی شاهد شهر در نشست پرسخ پاسخ دانش آموزان با مسئولان نیز با تقدیر وتشکر از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی گفت: قرار گرفتن در مسیر توسعه و دستیابی به توسعه پایدار امروز یکی از آرمانهای مهم جامعه بشری است.
وی افزود: تربیت دانش آموزان ماهر و خلاق و وفادار به ارزشهای ملی ودینی در فرآیند توسعه بسیار مهم است.
وی هدف اصلی از تشکیل این جلسه را ایجاد فضای تعامل و گفتگو و مطالبه گری دانش آموزان و دانشجویان به عنوان مدیران و آینده سازان جامعه اسلامی با مسئولان به صورت چهره به چهره و رو در رو عنوان کرد و گفتند در نظام اسلامی بین مردم و مسئولان هیچ فاصله ای نیست گفت: مهمترین رسالت مسئولان پاسخگویی به مطالبات مردم وخدمت به آنان است .
و در پایان مراسم با اهدای جوایزی از دانش آموزان و دانشجویان برتر توسط شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی تقدیر به عمل آمد.
12:32/19 آبان 1401/پنجشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics