پیام تبریک شهردار به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

مهندس سلمانی، شهردار شاهدشهر طی پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) وگرامیداشت هفته زن و روز مادر را تبریک گفت. در متن پیام آماده است:
بسمه تعالی
"أنّا أعطیناک الکوثر"
فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ
إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ
عمده ترین رمز بقای اسلام، از طریق حضرت فاطمه(سلام الله علیها) است. [ مقام معظم رهبری ]
صلوات و سلام خداوند تعالی، بر این حجره محقری که جلوه گاه نور عظمت الهی و پرورشگاه زبدگان اولاد آدم است ، شأن ومنزلت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا عليه السلام را در حدیث زیبای پیامبر(ص) می توان درک کرد که فاطمه را برترین زن در دو عالم معرفی کرده و خشم و خشنودی او را خشم و خشنودی خداوند دانسته است.
این روز را باید همانند شب های پر فضیلت قدر باید گرامی و پاس داشت، چرا که بهانه در بهانه است، اول تولد دخت نبی اکرم (ص) که با قدوم مبارکش نور شادی و شعف را به قلب مهربان پدر و امت مسلمین و مظلومین جهان تاباند و الگویی الهی برای زنان جهان شد، دوم روز بزرگداشت زن و به ویژه مادر است. مادری که ادیان و مکاتب الهی بالاترین درجات ارزشی و معنوی را بدو نسبت دادند که این خود گواه بر جایگاه مادر است، مادری که در نقش تربیتی جامعه سالم بزرگترین معلم است.
 پیشاپیش سالروز میلاد خجسته بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والای زن را به مادران و بانوان بزرگوار شهرمان تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال خواهانم، مادران سرزمین من با الگو پذیری از سیره ی حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) گفتار و رفتار آن بزرگوار را عيناً برنامه و راه و رسم زندگی خود و تربیت فرزندان قرار دهند تا نسل های آتی مادران وپدران و فرزندان این مرزبوم دنباله رو نهضت حضرت فاطمه الزهرا (س) باز پرچم دار آزادی خواهی و دفاع از مظلومین و ترویج دهنده اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی باشند.
                               خالصانه ترین احترام تقدیم به مادران شهرم شاهدشهر
ومن الله التوفیق
 
20:8/26 بهمن 1398/شنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics