پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری شاهدشهر به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم

به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیرخم و آغاز دهه امامت و ولایت ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شاهدشهر پیام تبریک مشترکی صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر :
مجموعه مدیریت شهری در پیامی مشترک فرارسیدن اعیاد سعید قربان ، عید پاکی ها و خلوص بندگی و غدیر خم ، عید عدالت و امامت را تبریک گفتند .

📌متن این پیام به این شرح است:

بسم الله النور:
"عید قربان ، عید عاشقی ، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. عید قربان تجلی عشق بنده به خداست ؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات و پیرایه های دنیوی است ؛ در یک کلام "رهایی از آنچه غیر خدایی است".
این فلسفه الهی را میتوان به خوبی در مناسک حج یافت آنجا که انسان در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا ، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند و از شیطان برائت می جوید.
آنان که به عروه الوثقی چنگ می زنند ، سعادتمندان حقیقی این دنیا و آخرتند که خویشتن را به جمع اولی الابصار رسانده و روح خویش را حج گذار خانه خدا می کنند.
تقارب این عید الهی با عید امامت و ولایت حلاوتی دو چندان دارد بدون شک عید سعید غدیر ، امتداد خط رسالت در آیینه تمام نمای امامت است و روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل است. غدیر تداوم رسالت پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص) در ولایت حضرت علی (ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. عید عدالت و رهبری ، عید انسانیت و کمال است.
⭕️اینجانبان این اعیاد فرخنده ، را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان و مردم شریف شهرمان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت ، سربلندی و سرافرازی روزافزون تمامی عزیزان به خصوص شهروندان فهیم شاهدشهر را مسئلت داریم./
 
                                                                                                              مجموعه مدیریت شهری شاهدشهر
8:30/6 مرداد 1400/چهارشنبه

نظرات کاربران
5/5 1 0 0
اخبار مربوطه
googleanaletics