پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری شاهدشهر به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه
پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری شاهدشهر به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه
مدیریت شهری شاهدشهر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شاهدشهر ،
در پیام تبریک عنوان شده است: « أفضَلُ الخَلقِ أقضاهُم بِالحَقِّ برترین مردم، داورترینِ آنها به حق است/ امام علی(ع)
بر کسی پوشیده نیست که قوه قضائیه در پاسداری از قانون، مسئولیت خطیر و سنگینی را برعهده دارد تا بتواند عدالت را در جامعه تحقق بخشد و تلاش برای احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی ارزشمند و ستودنی است. ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه فعالان حوزه های مختلف در دستگاه قضایی به ویژه دادگستری شهرستان شهریار تبریک عرض نموده و از تعامل و همکاری مطلوب دادگستری این شهرستان با مجموعه مدیریت شهری شاهدشهر نهایت تشکر و قدردانی خود را اعلام می نمائیم . امید است دستگاه قضایی در راستای تحقق بخشی به تکلیف خطیر خود، با استعانت از انوار آیات قرآن کریم و در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، هر روز بیش از پیش در راستای بسط عدالت در جامعه گام بردارد. »
7:58/1 تیر 1405/دوشنبه
نظرات کاربران
اخبار مربوطه


















.jpg)






